دی وی دی پرینتیبل بینگو تایوانی 9 گیگابایتی
تفاوت DVD9 با DVD5
دی وی دی پرینتیبل بینگو ۹ گیگابایتی باکسدار ۵۰ تایی

——————————————————–

مشخصات:

تعداد در هر باکس: ۵۰ عدد 

تعداد در هر کارتن: ۶۰۰ عدد

درجه  محصول: GRADE AA

محصول کشور: تایوان

توضیحات:

دی وی دی پرینتیبل بینگو ۹ گیگابایتی ساخت کشور تایوان بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. ظرفیت واقعی ذخیره سازی بر روی این دی وی دی ۷.۹ گیگابایت بوده که البته روی کارتن و باکس ۵۰ تایی دی وی دی، ظرفیت ۸.۵ گیگابایت درج شده است.

دی وی دی پرینتیبل بینگو ۹ گیگابایتی می تواند داده های مختلف را با سرعت بین ۱x تا ۸x رایت نماید که بهتر است برای اینکه کیفیت بهتری داشته باشد، با سرعت ۴x رایت شود.

هر ۵۰ عدد از این دی وی دی درون یک باکس پلاستیکی قرار دارد که درب آن شفاف بوده و مزیت آن این است هنگامی که چاپ طرح مورد نظر خود را روی دی وی دی انجام می دهید و آن را داخل باکس قرار می دهید، قابل رویت است.

این دی وی دی امکان چاپ مستقیم را برای شما فراهم می کند و در صورتی که از داپلیکیتور سالمی استفاده کنید، احتمال سوخت دی وی دی در هنگام رایت تقریبا صفر است. مواد پرینتیبل روی دی وی دی به رنگ سفید بوده تا امکان چاپ طرح ها و با رنگ های مختلف را فراهم نماید.

تفاوت ظاهری دی وی دی ظرفیت ۸.۵ گیگابایتی با دی وی دی ظرفیت ۴.۷ گیگابایتی در آن طرفی که محل رایت کردن اطلاعات می باشد، این است که رنگ دی وی دی ۸.۵ به خاطر اینکه از دو لایه تشکیل شده است، بنفش تیره و رنگ دی وی دی ۴.۷ بنفش روشن می باشد.

دور تا دور سوراخ وسط دی وی دی نام Bingo 16x و cmc حک شده است که این نقش حتی بعد از چاپ کردن بر روی آن باز هم مشخص می باشد.